Fredag

Hej på er! :)
Idag började skolan med friendsmöte för oss friends representanter :) sedan redovisade några från spanskan en liten historia om den Spanska revolititonen i Spanien, de var en bra redovisning :) Där efter var det lunch, våran kock bjöd på pyttipanna. De var gott.
     Jag och mina kompisar gick sedan till uppehållsrummet och spelade kort, det blev mycket skratt och en del flum. Det var verkligen länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde idag. Emilia sa någonting när hon inte fick sitt kort så Märta hörde hennes ord som "Harsch apa". hahaha. Så varje gång de inte fick sitt kort de ville ha sa dom "Harsch apa" som blev mer "Hachapa" när man sa det ^^ Det blev även mycket annat roligt också :)
     När klockan blev efter tolv bar jag och min kompis till träningen. Jag körde efter mitt tränings program som jag bara hann till hälften av :( klockan ran iväg och jag skulle ha utvecklingsamtal precis efter träningen, så när klockan var kvart i skyndade jag mig tillbaka till skolan.
     När jag väl kom hem tog jag det bara lugnt, jag gick på stan en sväng och njöt av vämen och solen :) En härlig varm vårdag idag , var det idag :)

     Hade lust att gå ner till hamnen och äta glass..




Om jag har räknat rätt så är det bara 36 skoldagar kvar :D :) Längtar till sommaren enormt :)

Dagens citat:
"Harsch apa"
Dagens saknad: ute träningarna :)
                             Johan min älskling <3
                             Jessica <3

Ha en härlig fredag kväll! :)
Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback