Fredag

Godkväll på er! :)
Ursäkta min frånvaro de här två dagarna, det har vart lite mycket plugg i skolan som jag har behövt ta hem tyvärr :/ 
     I onsdags var jag fortfarande dålig, hade väldigt ont bak i gommen, så jag tog det bara det lugnt hemma. Men mot eftermiddagen bar mamma och jag oss till stan, där vi köpte allergi tabletter till mig. Mamma hade ringt till vårdcentralen och frågat läkaren vad det kunde vara. Allergi fick vi tillsvars, för det var som den symtomen som kunde vara allergi. Så jag är troligen allergisk mot någonting nu på våren. Det är den första allergin jag har fått i mina dar.
     Medans vi var på stan köpte vi en ny mobil till mig :) min började gå sönder tyvärr.

I torsdags gick jag till skolan och hade jag nationellaprov i matte, B1 och B2, det låter lite komiskt om man tänker efter, för det fanns ett barnprogram när man var liten som hette "bananer i pyamas, B1 & B2" ^^. Det blev ingen träning för mig den här dagen pga, att jag hade så problem i halsen/gommen tyvärr :(

Idag fredag började dagen med att jag åkte till lasarettet på hjärnrönken, pga min huvudvärk som jag haft, som inte heller visats något svar på vad det kan vara :/  Om 5 arbetsdagar får jag svar från hjärnrönken av min läkare. Jag hoppas på det bästa.
     Efter jag vart på lasarettet åkte jag till skolan där vi hade bara eget arbete lektioner. Vi slutade tidigt på eftermiddagen och när skolan var slut gick jag en sväng på stan. Jag hittade ett par blå linne shorts och ett par leggins :)



Blev ägare till den här mobilen i onsdags :)

Ha en bra kväll och godnatt! :)
Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback