Fredagens..

Dagens vill ha: min kamera som jag efterlängtar, men den kommer i slutet av maj.  
Dagens klädsel: t-shirt och mjukisbyxor :)
Dagens frisyr: hästsvans :)
Dagens låt: Taylor swift- Love story <3
Dagens planer: ut och kasta spjut :)
Dagens saknad: Johan
Dagens dummaste: satt för mycket vid datorn :/
Dagens misslyckande:   -
Dagens drog: min mobil
Dagens köp: inget
Dagens godis: påskägg
Dagens humör: största delen bara glad :)
Dagens citat: "kallt kaffe är varmare än gott"  :)
Dagens roligaste: har handledsvantar på mig inom hus..

God natt på er! :)
Nathalie

Kommentarer
Postat av: Märta

Jag vill inte vara elak elr nått sånt..men dagens Citat, Det är ju jag som säger så :P kan du inte skriva med mitt namn elr nått då, bara så att d syns att jag säger så!



Hoppas du hade kul i Umeå :)<3

2009-05-03 @ 15:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback