Lördag :)

Hej på er! :)
Idag har jag, mamma och mormor vart hos min gammel moster i stockholm och hälsat på :) Vi firade både min och hennes födelsedag :) Vi åkte tidigt på morgonen och kom hem på kvällen :)
    
Det blev mycket mat där.. har nog aldrig vart mättare ^^
    
När vi åkte hem kände jag att jag var full av energi, så jag tog fram hopp repet och hoppade ute i värmen :) det var även solnedgång :) det var härligt :)

De senaste dagarna har det vart jätte fint väder, varmt och soligt :)
     Idag känndes det faktiskt som sommar :) Hade kjol och sommar skor på mig :)


Den goda tårtan som vi åt :)



Jag lånade mammas systemkamera och tog lite kort :) 
tog kort på lite påskiga färger :)

Ha en bra lördag kväll! :)
Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback