söndag

Hej på er! :)
Igår spänderade jag dagen med min kompis Erica :) Vi var hemma hos mig ett tag sen åkte vi till henne och åt tacos :) På kvällen tog vi en kvälls promenad i solnedgången :) det var jätte härligt :)

Idag har jag inte gjort så jätte mycket har vart hemma med mamma och packat och packat och packat ^^ :) nu mot kvällen sitter jag vid datorn och ska börja plugga lite enkelt :) vi har rätt mycket tyvärr på skolan nu :/ men man får se framemot sommaren som kommer snart :) det ska blir jätte skönt och kul :)
     Btw, Jag såg på kalla fakta ikväll, så hemskt det var :( pappan som rövade bort sin dotter till andra sidan jordklottet, från sverige till kambodja :(  efter 14 månader hittade mamman sin dotter <3

Ha det bra! :)
Nathalie

Helgens höjdare: Att vara med Erica :)
Helgens saknad: Johan <3     
                                 Jessica <3
Helgens citat: "..vi behöver fil till mjölken"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback