Tisdag

God kväll på er! :)
Idag har skolan gått väldigt snabbt, hoppas de känns så på de andra dagarna också :) de skulle vara skönt :) När skolan var slut tog jag mig hemåt och pluggade lite. Sedan vara det bara ge sig av till träningen :) I dag var det styrka och lite sprint som gällde :) det gick bra :)

    
På torsdag fyller mamma år :D men jag har inte köpt en present till henne än :/ Vad ska jag köpa? ska gå på stan imorgon och se :)
    
Nu ska jag göra mig iordning för natten är trött..

Ha det bra! :)
Nathalie

P.S. 8 veckor kvar till sommarlovet :D jaa!  tiden går fort :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är 37 SKOLdagar kvar i skolan! :D:D

2009-04-14 @ 23:40:28
Postat av: Nathalie

Nämen oj, vad kul :D :)



vem ?

2009-04-15 @ 20:47:29
URL: http://friidrottarenathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback