Skärtorsdagen

Hej på er! :)
Nu har halva påsklovet gått tyvärr :/ men men det är inte så långt kvart till sommarlovet som skönt :)
     Idag har jag bara vart hemma och tagit det lugnt men ska till träningen ikväll och ösa på :)
     I tisdags åkte mormor hem :/ det har vart jättekul när hon har varit här :) men i sommar kommer jag troligtvis åka till henne :D det är skönt att vara där och mysigt eftersom hon bor riktigt ute på landet, 6km från närmaste granne och fjällen runt omkring och bara några få meter till sjön från huset :) Riktigt mysigt :)

Nu när det är påsk :) ska jag vara hemma och mysa :) .. och kanske packa lite.. (...berättar om det lite senare). Jag har tyvärr inte riktigt påsk pyntat än men jag ska nog göra det så småning om :) 
Nu håller jag på att skriva mitt CV :) ska söka jobb i sommar :)

Glad påsk på er! :)




Dagens ord:
Gotta påse. (godis påse).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback