En helg där

Imorgon åker jag. Jag ska till Åsele och gå omkring på åselemarknad :) kul.
Efter marknaden åker jag och vi vidare till mormor :) och spänderar våran helg där :) Det ska bli kul att komma till mormor igen :) Vi kommer nog vara lika många igen som vi var senast :) men det blir nog kul..

Men jag kommer sakna min älskade Johan! <3 Jag kommer inte kunna träffa honom på länge. Nu imorgon åker jag bort över helgen och Johan kommer resa bort med sin familj till Åland och de åker iväg precis på söndagen när jag kommer hem.. Jag kommer sakna dig Johan! <3 Jag saknar dig redan! <3 och jag kommer tänka på dig, hela tiden älskling <3

Jag älskar dig Johan! <3
Du har en stor plats i mitt hjärta <3
Du är mitt allt! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback