En tiding + en succé bok



I förmiddags gick jag iväg för att köpa en tidning som jag inte kommer ihåg vad den heter tyvärr, ,men med den tidning förljde det med en film som heter PS. I love you  som verkar jättebra. Jag läser den boken just nu och den är väldigt bra :) Jag var ute efter den tidningen för att den filmen var med och att tidningen verkade bra :) Men när jag var där och skulle leta efter tidningen hade de tagit bort tidnigen :/ de tog bort tidningen förra veckan, den hade gått ut 'bäst före datum'. Men bland där tidningarna var hittade jag en annan tidning som verkade intressant och bra, Elle :) och med den följde det med en bok, en succébok sägs det :) Ska nog läsa den med någon gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback