IFK Umeå - Första steget i klubben



Det har hänt en rolig grej de senaste dagarna som har gått.. Jag har träffat den nya klubben som jag ska vara med i!
Vi pratade bland annat, jag fick bland annat veta att jag är medlem nu i klubben :) och efter en tids prat om allt möjlig, frågade hon mig om jag ville vara ledare/tränare för de minde till hösten. Jag tackade inte nej! :D Gud va kul kände jag inombords, det har jag alltid och länge velat. Så jag har fått ett jobb till hösten :D
     Jag kastade en del spjut och jag fick lära mig en hel del nya övningar och teckniker. Jag kände direkt att det gick mycket bättre och kom några meter längre :) Min nya tränare är super duktig. Han var spjutkaster för och var otroligt duktig och låg bland Sverige bästa vid tonåren.

Jag känner att jag har fått täningsvärk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback