Johan fick sin lilla hämnd..

I fredags kittlade Johan mig jätte mycket.. försökte ge tillbaka men han kittlade mig lika snabbt igen, men han fick sina omgångar ibland. De jag vet är att han är som mest kittigast är under fötterna och baksidan va låren, hihi ^^
Den fredagen fick han tyvärr inte sin hämnd som jag sa och inte i lördags heller men i söndags..
Vi satt i hans säng och tittade på tv, sen la sig han ner och jag hade mina ben över honom och då tog jag chansen att ge igen! :) Han rörde sig så han åkte ner för sängen och han låg i under lägga, jag satt över honom och kittlade och kittlade, han försökte ge tillbaka men det gick inte så jättebra för honom ^^ han skrattade verkligen mycket den här gången. haha.

Jag älskar dig Johan! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback