Löördag, det är lördag idag :)

För ett tag sedan kom jag hem från älsklingen <3
Tyvärr har jag kännt mig ganska trött idag, pga att min hund har hållt mig vaken i natt. Mamma har sovit borta så han fick sova inne i mitt rum i natt.. det gick inte så bra. Han började morra och skäla för det minsta ljud han hörde, som tex. när dörrar stängdes hos grannarna. Han krafsade på min dörren för att komma ut från rummet, men efter ett tag öppnade jag dörren åt honom så han fick lägga sig i något annat rum han känner för.. Jag var verkligen trött. Jag undrade hur mycket klockan har blivit?
Men efter att han fick ligga där ute vid vardagsrummet började han skälla åt posten som kom klockan 4 på morgonen. Vad jag blev glad.. Det kändes nästan som jag var barnvakt till ett barn. Till ett barn som hade svårt för att sova.

Dagen med Johan var gjorde dagen bäst, blir och är lika glad när jag är med honom <3 Det belv väldigt mycket skratt idag tillsammans, bland annat när vi skulle göra kort hus ^^ :)<3
Jag saknar dig redan! <3

snart är det lördag igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback