Nu har jag kommit hem :)

Nu har jag kommit hem från mormor :) Jag kom hem igår eftermiddag, söndag.
I Fredags när vi åkte var vi först på Åsele marknad och det var första gången jag var där och det var verkligen stort. Sen efter marknaden åkte vi vidare till mormor :) Vi var lika många igen som förra gången. Man har en tjock släckt.

Hos mormor höll jag och min kusin Robin på att lasta ved till huset, det gjorde vi både på lördagen och på söndagen. Det blev väldigt mycket ved. Det känns som man har lite träningsvärk efter allt plockande, lastande och bärande med veden. Men det som var jobbigt var myggorna och brämsen som var runt omkring en och betten man fick då och då, men men. Förutom de hjälpt mormor mig att sticka :)

De jag köpte på markanden var:


en väska och ..


ett par 80-tals glasögon




Jag saknar dig Johan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback