Spänderade min helg med min älskade Johan <3

Ja, det gjorde jag. En underbar och trevlig helg med älskling :) <3

I Fredags: Den här dagen kittlade han nästan som ihjäl mig x) jag kan känna hur det kittlas när jag sitter här och tänker på det. Efter middagen gick vi en sväng på stan och köpte lite godis till kvällen :) Vi köpte Marabou sommar och lite lösgodis och sedan tittade på friidrott :) jag blir alltid tävlings sugen när jag tittar på friidrott, längtar till jag ska tävla och de är snart :).
I LördagsInte vilken dag som helst <3. Åkte hem till Johan och vi gick en promenade och förbi hans gammla skola, vi satte och la oss på en gunga och njöt av solen :) Sedan rotade vi igenom varandras mobiler, hittade ganska roliga bilder och videor ^^ Mot kvällen tittade vi på 2 filmer Ondskan och King kong, två riktiga bra filmer :) och åt de sista bitarna från Marabou sommar.
(Btw, innan jag åkte till Johan denna dag var jag ute och sprang ca 8 km, det va skönt :) )


Marabou sommar. Jag tyckte inte den var så jätte go men helt okej.. vad tycker ni om den? Jag tycker även att den luktar otroligt mycket jordgubb, nästan lite för mycket än vad normalt. Den luktar som den smakar.

I Söndags: Dagen började med att jag vaknade upp vid hans sida <3 Vi gick och la oss ganska sent och vi kom inte upp förns klockan halv 11 men det gjorde absolut ingenting :) Under dagen spelade vi badminton och jag höll på att skratta ihjäl mig och desamma gjorde nästan Johan med ^^ Det blev många bra sörvar och slag, haha. Vid efter middagen gick vi ner till stranden en sväng och senare mot kvällen åkte jag hem..

Den här helgen hade även Johan och jag våran 3 månaders dag, den 11:e <3
11-04-09 <3

        
Jag älskar dig så Johan! <3
Du är allt jag kan önska mig och du förgyller mina dar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback