Träningen som skulle vara längre..

God kväll! :)
Imorse gick jag upp halv 9 för att jag skulle hinna med min spjutträning som jag skulle ha idag. Jag lyckades ta mig upp ur sängen den tiden. När jag kom iväg var klockan ungefär kvart över 9.
Jag kände mig pigg i armarna och kroppen när jag skulle värma upp och jag kännde att det här kommer nog gå väldigt bra :) Efter den 'första' uppvärmningen med tänjning och rörelse övningar med och utan spjut, började jag med uppvärmnings kasten som var några övningar och för varje övning blev det mer vanliga kast med tresteg och ansats, eller hur man ska utrycka det.
Men... där jag kastar är vid en skola och där vid skolan jobbar det personer från olika företag. När jag höll på med min träning såg jag att det stod en person som tittade på mig när jag katade. Jag är van att personer se på mig när jag kasta när jag är där, men den här gången tittade personen på mig väldigt mycket. Han glode på mig hela tiden, lite ovanligt och obehagligt. Efter ett tag eller ganska direkt gick han närmare, antagligen för att se bättre så stälde han sig och lutade sig mot en lyckstolpe och fortsatte glo och glo.. Jag började känna väldig obehag och det var ingen annan heller där runt omkring, utan bara han som tittade enormt på mig när jag kasta.. Jag kände och tänkte jag vågar inte fortsätta vara kvar och träna när det är en som glor på mig så obehagligt.. Jag tog upp min mobil samtidigt som jag gick hämtade spjutet och låsades som att det ringde. Jag 'la på' och strechade lite snabbt och så såg jag att det kom en bil, företagsbil. Den bilen stannade precis vid honom men han brydde sig inte precis om den bilen, sen ganska direkt åkte bilen och samtidigt kom en joggare och sprang föbi.. och då blev det ingen där förutom han.. då gick jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback