Underbar dag med dig <3

Idag har jag spänderat min dag med min älskade Johan <3
och den här gången med var har nära på att kittla mig jätte mycket igen, men jag överlevde ^^
Mot eftermiddagen gick vi ner till vattnet och åt var sin glass i solen och värmen :) vi åt en Ben & Jerry's. Den var god :) Det var även första gången jag åt en Ben & Jerry's glass. När vi satt där på gräset vid vattnet tittade vi på några som spelade kubb och mot de mörka molnen som åskade och blixtrade. Som tur kom de inte mot oss.
Tiden drog tyvärr iväg.. hade velat ha dig här längre hos mig <3 Men du har träning, jag hoppas att det gå bra på din träning ikväll älskling :) <3


Ben & Jerry's, den var god! :) alla säger att den äger bland smaklökarna i munnen, men jag tyckte den var helt okej god :) tycker också att Ben and Jerry's är helt okej god eller är den den godaste glassen ni ätit?



Kommentarer
Postat av: Märta

jag ska sluta kommentera jag lovar x)

Jag åt min första Ben and Jerrys i veckan :D ganska god, men min smackade smör yuck haha! men får väl prova mig frm antar jag ^^

Vilken smak hade du ? jag hade jordgubb :)

<3

2009-07-17 @ 15:14:04
Postat av: Nathalie

NEJ, sluta inte kommentera! <3

Jaha :D okej, smaskigt x)^^ jag minns inte riktigt, de runda kakorna bland de andra glassarna.. jag vet inte vad de är för smak men, choklad kanske, hehe ^^..



<3

2009-07-20 @ 18:09:20
URL: http://friidrottarenathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback