Träning

God kväll solstrålar! :)
För några timmar sedan kom jag hem från min första 'riktiga' träning :)
Jag tränade spjut med min tränare som hjälp. Nu under sommaren är det inga träningar precis med klubben eftersom det är så många som är borta/semster och sånt, så det är mest träning på egen hand. Men jag har kontakt med min tränare så jag får hjälp några gånger/träningar.
Det som jag fick lära mig första gången med kast och tecknik, blev en fin slipning på det idag och mycket annat nytt också, gjorde en förbättring på min annsats bland annat :) 
     Det känns bara bra och det var länge sedan jag kände att det var så här jättebra och det har bara gått, ja man kan säga 2 träningar :)
     Min tränare sa nu att jag ska villa nu under helgen och träna igen i början av veckan och så får jag träna själv tills veckan där på, då jag får hans hjälp. Det är pga hans jobb som han inte har tid ibland.

Nu ska jag bara ta det lugnt och packa inför kvällen :)
Ha en härlig kväll, killar och tjejer, ung som gammal :)

Undra hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback