Lite snabb fakta från igår och om ett tag ska jag iväg :)<3

Goodmorning! :)
Om ett tag ska jag åka till älsklingen och spändera min dag med honom :)
Ni kanske undrade hur min dag såg ut igår efter att jag vart med Johan och sätt på bio :)<3 Jag kommer berätta det, men jag hinner tyvärr inte just nu. Det finns även så mycket att berätta om från gårdagen men jag kan berätta lite snabbt nu...
♦ Jag tränade men det var obehagligt.. (står på inlägget nedanför).
♦ Jag och Johan såg på Harry Potter och halvblodsprinsen :)<3
♦ Jag blev biten av min hund så det blev ett litet hål i handen.
♦ Jag åkte in till vårdcentralen och Johan förljde med.
Det var en liten snabb fakta, mer kommer sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback