den 3 juni

Hej på er igen! :)
Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag :( Jag har haft rätt mycket de sista veckorna i skolan, mycket plugg hit och dit. Men nu kan jag änligen kan jag stycka de, för de är gjort :) det känns jätte skönt :) och nu är det bara 8 skol dagar kvar, sen blir det sommarlov :D :) det ska bli så skönt :) och då har jag nog även tid att skriva lite mer i min blogg :)
     Jag skulle fått min kamera nu i slutet av maj, men jag har inte fått den än men innan skolavslutningen kommer jag alla fall få den :) och då kan det även bli väldigt mycket sommar bilder och mycket annat :) som jag även kommer nog lägga in :)
     Efter skolavslutningen brukar vi alltid åka till gotland vi friidrottare i klubben :) men i år blir det inte det för mig :( vilket är väldigt tråkigt :( och för det andra är att jag kommer byta klubb :( ... det är lika bra att jag berättar, jag ska flytta, flytta från Nyköping. Det kommer vara svårt att säga hejdå till sina kompisar på skolan och till sina bästa friidrottskompisar, till vännerna över huvudtaget. Det kommer vara jätte svårt att säga hejdå :( och det kan vara sista gången man ses, men jag hoppas att man kommer träffar en del kompisar på tävlingar :)
     På torsdag, imorgon, kommer det vara min sista träning :( och på helgen är det sista gången man ser sina friidrottskompisar och tränare :'( kommer sakna er så! Ni får ha det så kul på gotland och hela sommarlovet :)
    
Jag ska försöka skriva så gott jag kan de här dagarna tills skolavslutningen :) Förlåt än en gång för att det var länge sedan jag skrev.

Ha det bra och sköt om er! :)
Nathalie


Kommentarer
Postat av: S

Vart ska du flytta?

2009-06-04 @ 16:01:11
Postat av: Nathalie

vem frågar? Jag kan säga om jag vet vem.

2009-06-04 @ 16:22:59
URL: http://friidrottarenathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback