Skolavslutning - slut på högstadiet

Hejsan! :)
I torsdags var det skolavslutning, dagen började med att vi alla var där klockan halv nio och då var det dags att börja städa, men jag och mina kompisar hade som städat allt vi behövde innan så vi hade ett litet present byte :) Jag fick en liten liten bok där det står; till en speciell person, en film, en skiva och en liten nessisär :) Tack ska ni har käraste vänner :)
     När klockan började närma sig 10 var dags för vi nior att möta lärarna i fotboll.. hur skulle detta gå, var min första tanke, de har vunnit 2 år i rad om inte mer och de har boll-talang.. Det var bara att göra sitt bästa :) och matchen slutade 1-6 till lärarna.. grattis, 3 året i rad ;)
     Efter vi hade fått lunch, fick vi se en teater som några elever ha gjort på skolan :) Den var otroligt bra och rolig
:) Ni var jätte duktiga :) sedan slutade vi

Kl 17.30 var vi i skolan igen för skolavslutning :D :)
     Vi samlade först i klassrummet och gick ut på ett led till ängen vi skulle vara på. Vi nior gick sist. Efter vi hade sjungit låtar tillsammans och vi nior sjöng våran speciella låt "that's friends are fore". ropade våra lärare upp våra namn en efter en vi skulle ta imot betygen :) Jag tog imot mitt brev med betygen i och en ros som en årkurs etta kom och gav :) Jag öppnade brevet och där stod det;

Bild                                                               MVG
Engelska                                                       VG
Hem - och konsumentkunskap             MVG
Idrott och Hälsa                                         MVG
Matematik                                                     VG
Musik                                                             VG
Biologi                                                        MVG
Fysik                                                              VG
Kemi                                                              VG
Geografi                                                        VG
Historia                                                         VG
Religionkunskap                                     MVG
Samhällskunskap                                   MVG
Slöjd                                                           MVG
Svenska                                                       VG
Teknik                                                          VG

Poäng: 275

Jag blev jätte nöjd :)
     Sedan var det dags att gå till matsalen där det var dukat för oss nior och lärare, det var jättefint dukat :) och det bjöds på JÄTTE god mat :) Det blev en massa uppträdanden som var jättekul att lyssna :)
      När det var dags att skiljas åt kom tårarna och tår efter tår från alla. Det var också ett rörande tal våran klassföreståndare höll, man såg att det blev tårar som började rinna från kindorna. 
     Hoppas att ni får en fin tid efter skolan och att vi ses snart igen! Kommer sakna er kära klass!






                      
Linnéa, Jag, Noopur, Märta, Emilia <3


Den här tavlan har min vän Märta gjort, jag gillar den så! Den kommer alltid att synas tydligt och påminna om er käraste vänner!

Ha det bäst! :)
Nathalie

Kommentarer
Postat av: Noopur

Hejjjjjjjjjj....Nathalie, Hur e det? Det var länge sen..Men jag saknade alla så mycket :D

Jag har kommit in på Ib stockholm :D Hur har du det i Umeå?



Noopur

2009-07-10 @ 17:11:15
Postat av: Nathalie

Hej Noopur!! jo det är bara bra :) och jag trivs bara bra här uppe i Umeå. Kul att du kom in på IB i Stockholm :D glad för din skull!

Hoppas allt är bra med dig?. :)

2009-07-13 @ 12:09:05
URL: http://friidrottarenathalie.blogg.se/
Postat av: Noopur

Ja då allt e jätte bra här nere :P Vad kul att du har det bra :D Jag väntar bara för att gymnasiet ska börja XD

2009-07-13 @ 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback