Torsdag...

God kväll på er! :)
Idag har det hänt ganska mycket, jag och klassen var på teater men efter ett tag var jag tyvärr tvunden att gå, jag skulle till tandläkaren. Men det gick bra där :) och teatern var bra, det var elever från tessin skolan som spelade teatern. Efter teatern och besöket hos tandläkaren arbetade vi med vårat projekt arbete, 50-talet som våran grupp jobbar med. Mer ska jag berätta senare om de, vi ska redovisa det på måndag :)
     Efter skolan var det träning, körde häck idag :) och det gick bara bra :) och jag tycke det var duktigt av dig Karin att köra häck fast du inte ville ^^ (det är inte hennes grej) men det var lite sorglig också idag på träningen.. det var min sista träning för klubben :( så de hade ordnat en samling och hade avslutning för mig, vilket rörde mig.. De gav mig en t-shirt där det står "Good luck!"  på framsidan och "Nyköpings BIS friidrott" på baksidan och ett kort där de hade skrivit en hälsning och underskrifter från mina friidrottskompisar och tränare, tack så mycket!  Jag kommer alltid att minnas livet i klubben med er <3 Kommer sakna er bästavänner <3 och tränarna!
     När jag väl kom hem åt jag middag och fick en efterlängtad/försenad födelsedags present, det var kameran :D :) Nu ska jag göra mig i ordning för natten och lägga mig.


t-shirten framifrån


t-shirten bakifrån


kortet jag fick.


min present, kameran

Ha det så bra och Godnatt på er! :)
Nathalie

Kommentarer
Postat av: Karin :)

Kommer sakna dig jätte mkt! <33

2009-06-05 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback