2 mars och Måndag

Hej på er idag! :)
Skolan idag har vart helt okej, på engelska lektion tittade vi på shaekspear in love (stavning?) den är rätt bra :) 
     Sen efter lunch skulle vi se på en teater, så vi gick till stan och där vi skulle teatern H.C. Andersen, den var bättre än vad jag trodde den skulle vara när jag kom dit, och tiden gick snabbt där, det var jättebra skådespelare också :) När teatern var slut gick jag lite på stan tills mamma kom, vi gick till en klädbutik och tittade, jag hittade 6st par jeans men jag köpte ett par ;), sedan åkte vi hem. Hem sköna hem :) Nu ska jag snart äta middag, det blir biff och potatis, gott :)

Ha det bra! :)
Nathalie

P.S. Längtar MYCKET  till sommaren :) Sommar Sommar Sommar :D :)


Kommentarer
Postat av: alvvs

HEjsan!

Har du haft en bra dag?

åh, jag längtar också till sommaren<3

2009-03-02 @ 19:27:28
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback