Fredag

Hej på er! :)
I torsdags efter skolan tog jag mig till träningen, det känndes så himla skönt :) jag körde sprintprogrammet 150-120-100-80-70-60-50. sedan blev det lite styrka :) Efter träningen känndes det rätt bra, bättre än vad jag hade förväntat mig :)

Idag på skolan hade jag friendsmöte sen nationella prov, det gick bra :) sedan efter lunch hade jag träning, jag körde kondition och spjut :)
     När skolan och träningen var slut gick jag och min kompis till stan, som tur så hann vi med en buss till stan annars hade vi gått i det jobbiga och kalla snövädret :/
     Efter en stund på stan skulle jag träffa en kompis som jag sedan var med hela kvällen :) Vi möttes utanför mataffären och köpte lite mat till kvällen :) När vi kom hem till mig så gjorde vi en fruktsallad som bestod av äpple, päron, apelsin, bannan och annanas :) vi åt det tillsammans med fil :) det blev muumms :) Sedan såg vi på en film som jag hade köpt under dagen :) den var väldigt bra, men läskig :S :) Medans vi såg på filmen åt vi våra goda pajer som vi köpte, mexicansk tacopaj ^^ :) Mot kvällen när det började bli mörkt tog vi en promenad för att köpa glass ^^ en glass som kostar 22kr ^^ :) liten för att vara så dyr  :/ men den var riktigt god :) och glassen tog slut på vägen hem ^^ :)
     Vi tittade på let's dance finalen när vi kom hem... jaa Magnus vann! :)
Så såg min fredag ut :)


filmen vi såg :) ALL THE BOYS LOVE MANDY LANE :)

Ha det bra! :)
Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback