Hej Onsdag/ lillördag

Hej på er! :)
Igår hade jag tänkt att träna men det kunde jag inte :( jag mådde för dåligt :( jag skrev i inlägget i måndags att jag skulle åka och träna men det kunde jag inte :'( jag saknar träningen ska sattsa på torsdag, imorgon!
     I tisdags hade jag 2 prov, no prov och nationella hörförståelse i engelska. No provet fick jag göra en annan dag, ja ni vet nog varför. Men hörförståelste fick jag göra.. och det kändes inge vidare men det är bara hålla tummarna. (Y)

Idag onsdag så började det med att jag missade bussen som jag brukade åka med till skolan, ajdå, men som tur kommer det fler bussar att åka med men alla åker dock inte dit man ska. Jag fick bytta buss på busstation och kom precis när vi började. På förmiddagen hade vi nationella prov i engelska, uppsats. Sen hade vi en lång rast till lunchen, vi fick pasta och köttfärssås. Efter det hade vi bild, no och musik,vi sjöng på en låt som vi nior ska sjunga på skolavslutningen :) det är bara 10 veckor kvar till sommarlovet, tiden gå fort :) Nu är jag hemma och ska äta våfflor till middag :)

Ha det bra!
Nathalie

P.s. längtar efter sommaren, mycket! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback