I lördags

Hej på er! :)
I lördags var jag med den här fillurn ^^ Johanna :)



Vi gick en härlig lång promenad i solen med min hund birk :) När vi kom tillbaka tog vi fram sminket och sminkade varandra fina ^^ :)
    
Så här blev resultatet på johanna första gången :)

  

Har tyvärr ingen bild på mig när jag har smink som hon gjorde, men men :) fantasi hade hon i alla fall ^^ Vi målade på varandra ungefär 2-3 gånger med olika målningar/sminkningar :) andra gånger målade hon målade på mig så målade hon som regnbågsfärg på mig som ögonskugga ^^ det var rätt coolt men väldigt speciellt ^^ :)

     Vi blev bådas förtjusta av sminkning så vi började nästan fundera på gå en smink kurs :) 
Nu i veckan har vi planerat att gå till makeupstore och titta lite oxh råd fråga :) det ska bli kul :D :)

Ha det bra! :)
Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback