Måndag

Hej på er! :)
Försökte gå till skolan idag.. men det gick sådär, kände att jag behövde gå hem men jag gjorde inte det fören efter lunch.. :/  Mamma ringde vårdentralen igen och en akut tid hos optikern.
     Jag fick en tid kl. 15.30 på vårdcentralen och fick ta prover igen :/ Första sticket, aj lite ont men inge blod.. andra armen, aj!, inge blod heller.. hon gick tillbaka till första armen och försökte få blod där igen, och det fick hon.. 3 gången gillt, det var lite jobbigt men det gick bra.. ;/ När vi väl var där hos läkaren frågade hon olika saker igen och så kollade hon även mina ögonen.. det var inget hon såg som var fel tror jag faktiskt.. men det var en ska som jag fick med mig när jag gick där ifrån, ett intyg... ett intyg att jag inte skulle följa med till polen :( :/ ... vad ska man säga.. det är inte kul att åka dit med en hemsk huvudvärk i en strässig/intensiv miljö som det kommer att vara.. men det är inte kul att missa det heller :( ... :( :(
     Med optikern hade dom ingen tid idag, så jag fick en tid imorgon på förmiddagen.. tänk om jag behöver glasögon (O.O) vi får se vad det visar sig :/ :)
    
Nu ska jag försöka göra lite nytta (om jag kan/orkar).. det första jag gjorde när jag kom hem, var att sova, jag sov ca 2-2½ timma.. och jag är lika trött nu tyvärr.. :/

Jag önskade jag kunde träna nu <3
har fått nog av huvudvärken som göra bara till besvär för mig :(

Ingen Polen imorgon alltså :( ...
 
hoppas ni har det bra alla fall! :)



Ha det bra och söt om er! :)
Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback