Tisdag

God kväll på er! :)
I måndags körde jag kondition/ intervaller det gick bara bra :) Det känns riktigt hårt på benen, härligt :)

Idag på träningen körde vi alla tillsammans samma grej, det blev lite gymnastik, styrka och spänst :) ett rejält svettigt pass, men kul :) Vi slutade lite tidigare idag eftersom vi skulle samlas och prata lite, tränarna berättade om bland annat träningsprogram som vissa ska få, bland annat jag :) Ser fram emot det mycket :) 
     På skolan har det inte vart något speciellt, det har bara vart en vanlig skoldag med lektioner.
     Men imorgon så har vi PISA-test från morgon till lunch/eftermiddag. Vi kommer vara i ett klassrum där det finns en toalett, vi kommer inte få lämna klassrummet eller gå på lunch.
     Vi kommer få 5minuters bensträkare imellan åt och så kommer vi äta lunch i klassrummet, skolan kommer bjuda oss på pizza ^^ :) nu ska jag gör mig iordning för natten :)

Ha det bra! :)
Nathalie

P.S. Längtar så himla mycket till sommaren nu :) (F) Det kommer nog bli den bästa sommaren på länge (F):)(F)
     Vist kommer vi ha det kul tillsammans Jessica :D<3 saknar dig Jessica <3

Tänker på dig hela tiden Johan :$(F) saknar sommaren otroligt mycket! (F):$(F)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback