Tisdag, tisdag

Hej på er! :)
Igår, måndag, var det en vanlig måndag för mig, men slutade skolan 13.20 :) istället för 14.30, det var rätt skönt ^^ :) 
     På kvällen tränade jag kortsprint i kurva och styrka :) Det gick väldigt bra, förutom att jag började känna av i benhinnan igen, men det gick över efter sprinten som skönt var :)

Idag tisdag har det hänt lite grejer under matten kändes det som att jag skulle svimma, jag satt och räknade så kände jag att jag sakta sjönk ihop... om inte våran lärare hade börjat berätta om våran studieresa vet jag inte vad som hade hänt. Jag hade väldigt lågt blodsocker.
     Det började i onsdags en vecka sedan, när jag hållde på att göra mig iordning kände jag att jag vinglade till två gånger, men jag hämtade upp mig. Sedan dess har jag haft ont i huvudet i olika omgångar, men nu har det blivit värre. Nu har jag ont i huvudet varje dag :( På eftermiddagen idag så fick jag en tid på vårdcentralen, efter det skickade dom mig till en läkare, hon tog blodtrycket, frågade en massa och fler saker. Men dom kunde inte komma på var det var för fel :( Jag fick ta blodprover om det kunde visa sig någonting där. På måndag får jag svar från läkaren.. jag får stå ut med min huvudärk ett tag till :( men om dom inte vet varför så vet jag inte vad :( Jag dricker vatten, äter bra, sover, tränar, pluggar inget av de är en bidragande orsak.. Min huvudvärk har blivit en gåta.. :( 
     Ingen träning blev det för mig idag :( :( Mår man dåligt så mår man :/
    
     Efter läkarbesöket åkte vi och hälsade på hos mammas kompis :) Sen tog vi en sväng och handlade :) Nu är jag hemma och tar det bara lugnt ;/ :) (Och har fortfarande jätte ont i huvudet :( )


hittade en liknande bakelse på en sådan vi åt ^^
(för den här gången åt man en bakelse bara för att man var på besök hos en man käner, brukar inte äta det annars :)).

Happas att ni mår bra! :)
Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback