Tisdag

Idag på träningen körde jag trappor, det gick rätt bra :) sedan körde jag lite häck och därefter styrka :) det blev lite av varje idag :)
     Skolan idag var som vanligt ;), På engelska lektionen tittade vi färdigt på sheakspear in love den var väldigt bra :) och på svenska har vi börjat med andra världskriget, vi ska skriva en uppsats och sedan ska vi sitta två och två och diskuteras varandras uppsats hur den tycker den har skrivit, om den skulle ha skrivit så osv, inför hela klassen, detta ingår i nationella proven, så nationella prat provet i svenska kommer vara det här . . får hoppas att det går bra. :) 
     Nu ska jag lägga mig och sova :) imorgon är det onsdag.

Ha det bra och sovgott inatt! :)
Nahalie





En bild från bulgarien i sommras :)
Det får mig bland annat att längta i mängder till sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback