3 dagar

Hej på er! :)
I tisdags var jag hos optikern och det visade sig att jag behövde läsglasögon.. så dom kommer jag använda när jag sitter vid datorn, pluggar och läser. Mina glasögon kommer om en- två veckor så för tillfället har jag bara ett par "tillfälle" glasögon. Annars den här tisdagen har jag vart hemma från skolan pga min huvudvärk :( Jag hade planerat denna dag till 100% att jag ska gå till skolan nästa dag ;)

I onsdag så var jag, märta och 2-3 stycken till i skolan (dom andra är i polen), vi hade en uppgift att kolla på film hela dagen sedan skulle vi skriva en filmrecesion om ena, att se dom där två filmerna tog hela skoldagen. Resten av dagen hände inte så jätte mycket tog det lugnt pga av huvudet/huvudvärken. Det här med huvudvärken har även gett andra utslag :( ont i örat och bakom och så har jag blivit öm i kroppen på vissa ställen, det läskigaset av allt är att mina puppliller är lite olika stora :S inte något av de gör så jättestor skadda som ges, men det är ganska smärtsamt ibland :/

Idag torsdag har dagen vart väldigt bra :) Jag kände mig ganska pigg, hurra :) På skolan var det bara märta och jag i klassen, det var rätt skönt faktiskt :) Vi tog en promenad på rasten i det fina solskenet och satt även ute i ca 20 minuter och pratade massor :) så härligt väder det har varigt idag och igår :) våren är kommen :D :)
     Slutade halv fyra idag, sen åkte jag med mamma hem, när jag kom hem började jag plugga lite matte och sedan tog jag en låång promenad med min hund birk i solnedgången :) :)
     Efter maten började jag faktiskt packa träningskläderna för imorgon dagen :) jag kände mig rätt frisk idag men jag får se hur jag mår imorgon, packade alla fall ner träningskläderna :) Om jag känner mig frisk för att träna imorgon kommer jag alla fall ta det lugnt ;) för att vara på den säkra sidan ;)
    
Nu ska jag snart titta på lyxfällan ;) :)

Ha en bra kväll 
ha det bra! :)
Nathalie

P.S var med i tidningen i onsdags ^^ det var en fråga vad irriterar du dg mest på i badrummet ^^ det var en bild på mig och mitt svar, inte så mycket mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback