Andra träningen idag


Anderas Thorkildsen

Hur gick träningen: bara bra.
För ett tag sedan kom jag hem från träningen, min andra träning idag kan man säga. Jag tränade spjut som vanligt, men idag skulle jag träna speciellt på avslutet. Så jag skulle ramla framåt på en matta och det gick bra :). 
     I avslutet har man sån fart/kraft när man kastar spjutet så brukar man oftast ramla framåt, och det är inte bara de att man ramlar framåt för att man har så mycket fart/kraft. Man får även in några extra meter, så det är faktiskt både och på det.



Kommentarer
Postat av: Jessica Odqvist

Verkligen inte, planer för helgen? :)

2009-11-11 @ 00:03:26
URL: http://jessthesuperwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback