Träning här och där =)


spikpåsväska =)

Det känns att jag inte har skrivit ett inlägg på ett tag. Men nu är jag här.
     Om ett tag ska jag fara och träna :) I morse på idrotten hade jag/vi styrketräning, det gick bara bra men vi hade en vikarie och det var våran näst första lektion i styrketräning. Första gången hade vi genomgång om alla maskiner och ting och så fick vi pröva lite. Den här gången skulle vi köra igång. Många av oss såg ut som frågetecken när våran vikarie sa att vi skulle köra igång utan att veta exakt vad vi skulle göra, det kan jag förstå. Men jag körde på mitt rejs.
Går det bra med din träning? :)

Nu ska jag göra mig iordning och åka.



Kommentarer
Postat av: S A G A

det låter ju toppen ju :D

jo det är fint här hos mej :P

2009-11-09 @ 17:55:18
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback