Fredag Lördag Söndag





Det känns som jag inte har bloggat på ett tag.. senast var i torsdag. det var ett tag sedan. Nackdelen är att jag har hittat på ganska mycket ihelgen. Jag kan göra en kort sammanfattning av det hela:)

♥ Fredag, var med min kära vän Jessica! :D :)<3 gick till hemmakväll och köpte godis. det blev en del godis.. har ni någon aning hur mycket? 1.2kg.. det var länge sedan jag köpte så myckt och åt den dagen och kvällen.

♥ Fredag kväll, åkte till min älskade Johan! :)<3 och spenderade natten hos honom och lördagen. Mycket mycket mycket mycket kärlek! <3 alltid :)<3

♥ Söndag, tävling i Castorma, en kastmångkamp det gick inte så jättebra som de förra gångerna, plus att det var väldigt kyligt och jag frös! blöt och kall :/. Nu taggar jag istället för en varm inneträning med tuffa tag :) yey.


Nu är det söndag kväll och måndag imorgon.. bara måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag kvar tills helg då ^^ :) haha.



Kommentarer
Postat av: thea

sv: hej hej, jo allt är bara bra med mig. hur är det med dig?

lät som en riktigt trevlig helg iaf, :)

2009-10-18 @ 22:38:13
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback