Jag är inte hemma, vart kan jag då vara?

Det stämmer jag är inte hemma. Nu när jag har höstlov, har jag åkt mot norska gränsen ungefär och ska spändera lovet hos mormor. Jag och min familj kom hit igår och här har jag ingen mottagning på mobilen eller liknande elektronik. Förutom min morbrors trådlösa bredband, som jag sitter med just nu. Telia ska det vara, säger han. Jag är verkligen ut i skogen kan jag säga :D

Nackdelen med att vara så borta hemifrån, är att jag saknar min älskade så! <3 Men jag är glad att jag kan sitta och prata med honom nu. Men jag saknar honom! <3

Hur går det med din förkylning som du fick här om dagen?
Den har tyvärr inte blivit så mycket bättre, bara lite. Sprängande huvudvärk, iritations hosta, halsont och feber periodvis är det min förkylning består av. Jag har tyvärr inte kunnat sova på två nätter irad, pga att jag har frysit, halsen har svulnat upp och huvudvärken har känt som en sten och någon som pressar ihop den. Det positiva är att jag inte känner mig så mycket hängig längre.

Nu ska jag äta, ha det bra kära läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback