27 sep, Söndag


Har precis ätit ett äpple och glass :)

Söndag, sista dagen på helgen..
     är det en tråkig dag för er? Inte för mig. För idag har jag vart med min älskade Johan :)<3 Innan han kom till mig så spelade han och hans lag sin första seriematch, de vann med 5-2! Grattis :D
     Och igår var det jag som tävlade. Det var Castorama på hemma plan :) Det gick inte så Jättebra förutom spjut där jag gjorde pers igen! Förra Castorama tävlingen som var förra veckan gjorde jag pers och nu gjorde jag det igen :) Känner mig glad, men jag vet ändå att jag kan mer. Men det kommer.

Nu börjar klockan närma sig tjugo över över och jag har förberätt för imorgon dagen. Har idrott första timmen imorgon och börjar 08.20... aja :)

Ha en bra kväll! :)


Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg! snyggt med det gröna temat ;)

2009-09-27 @ 22:38:35
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback