28 sept, Måndag



Dagens sammanfattning med ett ord: ork
Ja, det gäller att ha ork när man ska spela fotboll. Speciellt det vi gjorde idag på skolidrotten. Det var kul men som avslut på idrotten hade vi.. kan man säga som intervaller. Vi skulle lägga oss ner på mage och spriga till linjen sen tillbaka igen och lägga och på mage, sen upp igen och springa till den andra linjen lite längre bort och sen tillbaka igen och lägga sig på mage och så skulle vi göra några gånger. Man blev riktigt anfåd.
     Imorgon har vi idrott igen och det är också på morgonen. Men det är alla fall skönt att man har sovmorgon. Dock så har vi inte det på Måndagar. Det är synd men vi har kortare dag än tisdag. Aja, det finns både för och nackdelar. Jag kom nyss på att vi har löpning imorgon. Det är passande till friidrotten. Undrar när vi ska börja ha innegympa..
    
Är din idrottslektion rolig?

Nu sitter jag på min säng och gör det klassiska, tar det lugnt :) Men jag ska nog börja med matten snart.. har prov nästa vecka. Vårt andra matte prov.

Nog prat om skolan och plugg..

Jag kan berätta att på tisdag så börjar vår inne träning i friidrotten. ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Felix

Är galet taggad på inneträning! :D

2009-09-28 @ 18:52:45
Postat av: Britta

sv. tack du!



din blogg är fin :D

2009-09-29 @ 13:04:06
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback